:: My gangS :: TQVM

Saturday, October 22, 2011

SKET JER TEASER TUK BAB 13 SSId




“Bangunlah, dah sampai ni.” Ucap Firash seraya menyentuh lembut pipi gadis itu dengan jarinya. Pehanya sudah tidak mampu untuk menahan kebas yang terasa. Terasa seperti sesak nafas saja. Dengan tiga kali cuitan barulah kelopak mata itu bergerak-gerak.

Terpisat-pisat Syaf membuka matanya. Agak terasa sengal di batang lehernya apabila lama tidur di dalam begitu. Serentak itu anak matanya menangkap wajah Firash yang sedang merenungnya tidak berkelip. Erk! Apa yang dah jadi ni? Kepalanya yang masih mamai itu tidak dapat memproses apa yang sedang berlaku.

“Eh aku tertidur ke?” Soal Syaf seraya menegakkan tubuh. Tangannya mengurut batang lehernya yang terasa sengal akibat tertidur di dalam keadaan macam tu. Nasib tak terseliuh!

“Tertidur ke sengaja tidur? Aku tahu lah yang kau nak sangat tidur atas riba aku.” Balas Firash dengan kata penuh sindiran. Syaf mengetap bibir dan menjeling Firash sekilas. Dia ni memang lah! Suka sangat nak sakitkan hati aku! Tadi dah elok aje ambil berat semua. Dah rasa macam terbuai-buai aje perasaan bila dia ambil berat macam tu. Tapi sekarang, ya ampun! Sabar aje lah! Satu lagi aku bukannya sengaja nak tertidur atas riba dia tu, tapi tertidur! Dia tak tahu ke yang aku pening sangat
tadi?




~ klik sini tuk join Grup SSid kt FB



p/s :Enjoy ;)

5 comments:

Yong said...

wah best best tak sabar sabar nak baca ni. oh bila ye keluar penuh? jgn kata ujung minggu ni. hadeh klo hujung minggu ni mmg sesak nafas nak nanti. huhuhu. cepat-cepat ye. hehehe.teruja ni.

Arisa Aizawa said...

kenapa bila tekan link utk page ssid dekat fb x boleh nak join hu,hu,hu

Anonymous said...

cepat smbg x sbr menanti...mcm menanti nk peksa spm akan dtg pde 14 nov nie tau...huhhu...

KL said...

sket benar...firash ni ngada buat2 grg kan

zura asyfar addy rifqhiey said...

yong : biase ujung mgu lah time citer ni kuar penuh..dh dpt turn ari khamis nk wat cmne..hehe...bersabar yer :)

arisa : link kt mane yg takleh tu? rasenye dh betul kot..nk snng add frend je n sis tolong add masuk grup :)

lemang : erk! bahay tol..hehe...bersabar yer ;)

KL : haha...ade lg teaser akn menyusul ni pon tgh edit lg bab akan datang ~ firash? haha...saje je tu jaga pride dier...hehe ;P