:: My gangS :: TQVM

Tuesday, May 3, 2011

Dunia Penulisan Se’Hot’ Dunia Artis?!



Dunia Penulisan Se’Hot’ Dunia Artis?!



Tengok tajuk pun dah nampak macam pelik tapi inilah kenyataannya sekarang. Semalam adalah hari yang paling buat zura hot tapi tak apa la cz masalah tu semua dah settled..

Cuma yang zura betul2 pelik adalah kewujudan blog ni Anti-Hipokrit..Serius memang pelik blog ni..Ownernya tak diketahui and tak dapat di trace…Semua pandangan dan isi2 yg disampaikan dlm blog tu semua berkenaan dngn dunia penulisan masa kini…adakalanya isi2nya terlalu pedas untuk dibaca dan adakalanya betul juga pandangan dia tu..Tapi apa motif sebenar blog ni dibuat? Adakah untuk menyedarkan penulis-penulis baru dan lama yang terlibat dengan dunia penulisan ini atau sekadar nak memeriahkan suasana?

Tapi walau apa-apa pun, ini tidak mematahkan semangat zura untuk terus berkarya…Kepada owner blog tu, terima kasih kerana menyedarkan saya tentang dunia penulisan yang amat mencabar ni…Peace :D

7 comments:

Unknown said...

Cakap je la nak awak nak gitau yg awak tu howt cam artis... ;p

zura asyfar addy rifqhiey said...

erk -Apakah?..huhu (T T)

Unknown said...

Ahahaha.... ;p

akira_bita said...
This comment has been removed by the author.
TinTa Biru said...

tu lah zura... tinta pun selalu juga usha2 blog tu... terutama kalau ada entri yg baru... kata2 dia mmg pedas2...

effachann_AppleRed said...

saya pon..saya xsuka org yg sokong anti-hipokrit tuh.. biar la org tu sombong ke apa..janji dia ada bakat dlm penulisan..dan saya sendiri ngah cuba kembang bakat sya

TinTa Biru said...

hmmm.. sekarang blog anti hipokrit tu dah tak boleh buka... tadi try lah buka, nak tgk entri2 yg hot.. tapi tiba2 jer dia open tuk invited readers.. kenapa ye?? dah tergugat ke apa??